Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija ili zatvori obavijest.

1. HKRL - 2000. godište

1 2 3 ... 25 26 27       Idi direktno na stranicu:
AutorPoruka
sulejman
Željan dokazivanja


Pristupio: 02.12.2013.
Poruka: 184


Poslano: 24. svibnja 2016. u 11:38  [direktan link na ovu poruku]
[uredio markoli - 24. svibnja 2016. u 12:04]
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
sulejman
Željan dokazivanja


Pristupio: 02.12.2013.
Poruka: 184


Poslano: 24. svibnja 2016. u 11:50  [direktan link na ovu poruku]
Očito da svi žele započeti ovu temu
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
RukometHR
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 28.05.2016.
Poruka: 3


Poslano: 29. svibnja 2016. u 00:24  [direktan link na ovu poruku]
Smatram da će 1. HKRL 16/17 biti jedna od boljih sezona te lige jer od 24 ekipe koje se natječu, 10-14 ekipa će se boriti za odlazak na završnicu. Ekipe od kojih očekujem prolaz na završnicu su PPD Zagreb, Zamet, Karlovac, ABM, Dubrava i Poreč. Za ostale dvije pozicije će se najvjerovatnije boriti ZG Dubrava, Ivanić, Dugo Selo, Varaždin, te možda čak i dvije ekipe iz regije jug koje nisu ostvarile nekakav dojam na završnici 1. HMKRL 15/16 a to su Zadar i Hrvatski Dragovoljac. Favorit za osvajanje je definitivno RK Zamet. Zamet ima daleko najbolju obranu u 2000. godištu koja je vrlo disciplinirana i agresivna. Pojedince koje bi isticao su izvrsni golman Fran Lučin, DV Patrik Martinović, te veliki i jaki pivot Veron Načinović. Drugoplasirana ekipa bi trebala biti ekipa PPD Zagreba. PPD ima izvrstan efekt u napadu sa vrlo brzim akcijama i igračima. Najbolji igrači su im LV Alan Javor, SV Rudolf Zvonimir Šafranko, te golman Purić. I još bi komentirao ekipu ABM koja svake godine konstantno napreduje, pogotovo u obrani. Po mom mišljenju zauzet će 3. ili 4. u kadetskoj ligi. Pojednice koje bih istakao su LV Lorenco Radić te SV Dominik Radina. U obrani su svi ostavili dobar učinak osim Radića koji više naginje na igru u napadu. Iduće sezone na pozicijama bi se trebali isticati: Golmani Lučin, Purić i Popović, LK Vrbić, Barbić i Bucat, LV Ivanković, Janjanin, Javor, Bočkaj i Radić, SV Šafranko, Sirotić, Radina i Rukavina, DV Martinović, Kocen, Urličić i izvrsni Lešković, DK se najviše ističe Cvitanović. Ovo je moje mišljenje i ne bih htio da se nitko ne uvrijedi jer će kadetska liga 16/17 biti puna iznenađenja...
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
+1
33
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 13.04.2015.
Poruka: 45


Poslano: 29. svibnja 2016. u 08:32  [direktan link na ovu poruku]
RukometHR je napisao/la:
Smatram da će 1. HKRL 16/17 biti jedna od boljih sezona te lige jer od 24 ekipe koje se natječu, 10-14 ekipa će se boriti za odlazak na završnicu. Ekipe od kojih očekujem prolaz na završnicu su PPD Zagreb, Zamet, Karlovac, ABM, Dubrava i Poreč. Za ostale dvije pozicije će se najvjerovatnije boriti ZG Dubrava, Ivanić, Dugo Selo, Varaždin, te možda čak i dvije ekipe iz regije jug koje nisu ostvarile nekakav dojam na završnici 1. HMKRL 15/16 a to su Zadar i Hrvatski Dragovoljac. Favorit za osvajanje je definitivno RK Zamet. Zamet ima daleko najbolju obranu u 2000. godištu koja je vrlo disciplinirana i agresivna. Pojedince koje bi isticao su izvrsni golman Fran Lučin, DV Patrik Martinović, te veliki i jaki pivot Veron Načinović. Drugoplasirana ekipa bi trebala biti ekipa PPD Zagreba. PPD ima izvrstan efekt u napadu sa vrlo brzim akcijama i igračima. Najbolji igrači su im LV Alan Javor, SV Rudolf Zvonimir Šafranko, te golman Purić. I još bi komentirao ekipu ABM koja svake godine konstantno napreduje, pogotovo u obrani. Po mom mišljenju zauzet će 3. ili 4. u kadetskoj ligi. Pojednice koje bih istakao su LV Lorenco Radić te SV Dominik Radina. U obrani su svi ostavili dobar učinak osim Radića koji više naginje na igru u napadu. Iduće sezone na pozicijama bi se trebali isticati: Golmani Lučin, Purić i Popović, LK Vrbić, Barbić i Bucat, LV Ivanković, Janjanin, Javor, Bočkaj i Radić, SV Šafranko, Sirotić, Radina i Rukavina, DV Martinović, Kocen, Urličić i izvrsni Lešković, DK se najviše ističe Cvitanović. Ovo je moje mišljenje i ne bih htio da se nitko ne uvrijedi jer će kadetska liga 16/17 biti puna iznenađenja...


U svemu se slazem osim Sv jer Safranko je Lv igrac vise nego srednji na srednjem bih dodao odlicnog Filipovica i Starcevica a pivoti koje niste spomenuli po meni su Pribetic,Ljubic i Nacinovic.
Ali tu ima jos puno truda i rada svakoj ekipi od ovih koje ste naveli da ce se boriti za prvih 8 ako fali jedan kljucni igrac su prosjecna .Vrijeme ce pokazati tko ce trenirati i napredovati a tko ce odustati od lige.
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
+2
RukometHR
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 28.05.2016.
Poruka: 3


Poslano: 29. svibnja 2016. u 14:23  [direktan link na ovu poruku]
Za pivote se ispričavam što nisam napisalo ali se definitivno slažem sa izborom Pribetić, Ljubić i Načinović. Šafranko je ovo prvenstvo bio više baziran na igru SV jer jer Luka Planinić (njihov stalni SV) bio odsutan ove sezone. Filipovića sam također zaboravio napisati iako sam trebao. Zbog njegove ozljede su bili 6. na završnici, a da je on bio vjerojatno bi bili u polufinalu umjesto ekipe RK Dubrava. Ekipe 2000. godišta imaju izvrsne pojedince u svakoj ekipi i to je najveći problem jer se previše oslanjaju na tog najboljeg igrača. Pravi primjer je ozljeda Filipovića. Ekipa je nekako došla do 6. mjesta uz puno muke. Čak je Pribetić morao igrati poziciju LV. Ekipe bi trebale odmah preći u timsku igru, a ne oslanjati se na pojednice koje su do sada vodile momčad, jer za par godina, možda čak i ove sezone u kadetskoj ligi, taj pojedinac neće moći sam voditi ekipu kao u prijašnjim godinama.
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
-1
MatoRi
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 01.11.2015.
Poruka: 44


Poslano: 29. svibnja 2016. u 16:55  [direktan link na ovu poruku]
Pisete o novoj sezoni(o kadetskoj ligi), a jos se niti neznaju sudionici, pola klubova bi moglo odustati jer to su veliki troskovi.
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
+4
sulejman
Željan dokazivanja


Pristupio: 02.12.2013.
Poruka: 184


Poslano: 31. svibnja 2016. u 08:15  [direktan link na ovu poruku]
RukometHR je napisao/la:
Smatram da će 1. HKRL 16/17 biti jedna od boljih sezona te lige jer od 24 ekipe koje se natječu, 10-14 ekipa će se boriti za odlazak na završnicu. Ekipe od kojih očekujem prolaz na završnicu su PPD Zagreb, Zamet, Karlovac, ABM, Dubrava i Poreč. Za ostale dvije pozicije će se najvjerovatnije boriti ZG Dubrava, Ivanić, Dugo Selo, Varaždin, te možda čak i dvije ekipe iz regije jug koje nisu ostvarile nekakav dojam na završnici 1. HMKRL 15/16 a to su Zadar i Hrvatski Dragovoljac. Favorit za osvajanje je definitivno RK Zamet. Zamet ima daleko najbolju obranu u 2000. godištu koja je vrlo disciplinirana i agresivna. Pojedince koje bi isticao su izvrsni golman Fran Lučin, DV Patrik Martinović, te veliki i jaki pivot Veron Načinović. Drugoplasirana ekipa bi trebala biti ekipa PPD Zagreba. PPD ima izvrstan efekt u napadu sa vrlo brzim akcijama i igračima. Najbolji igrači su im LV Alan Javor, SV Rudolf Zvonimir Šafranko, te golman Purić. I još bi komentirao ekipu ABM koja svake godine konstantno napreduje, pogotovo u obrani. Po mom mišljenju zauzet će 3. ili 4. u kadetskoj ligi. Pojednice koje bih istakao su LV Lorenco Radić te SV Dominik Radina. U obrani su svi ostavili dobar učinak osim Radića koji više naginje na igru u napadu. Iduće sezone na pozicijama bi se trebali isticati: Golmani Lučin, Purić i Popović, LK Vrbić, Barbić i Bucat, LV Ivanković, Janjanin, Javor, Bočkaj i Radić, SV Šafranko, Sirotić, Radina i Rukavina, DV Martinović, Kocen, Urličić i izvrsni Lešković, DK se najviše ističe Cvitanović. Ovo je moje mišljenje i ne bih htio da se nitko ne uvrijedi jer će kadetska liga 16/17 biti puna iznenađenja...


Ovo je napisano na osnovu zadnjeg državnog turnira u Poreču i zato se ne slažem u potpunosti.

Ima puno igrača koji nisu bili u Poreču, a itekako su perspektivni. Npr. Marin Sinčić, DK iz Umaga koji igra Premijer ligu, u zadnjoj tekmi protiv Zameta šut 7/8 i sigurno je br.1 DK. Dalje Mileta iz Labina, jedan od vodećih DV u ovom godištu.

Puno klubova će se pojačati za narednu sezonu i neće izgledati kao u Poreču. Isto tako mislim da će samim time neki klubovi oslabljeti i neće biti tako konkurentni.

Neke ekipe ovise o pojedincima i ako njih nema te ekipe ne pokazuju puno, vidjeli smo što se desilo sa Porečom bez Filipovića. Tako npr. maknite Ivankovića iz Dubrave, Sirotića iz D.Sela, Martinovića iz Zameta i te ekipe će biti u problemima jer nemaju adekvatne zamjene.

Ne slažem se za Zamet, jer nemaju nikakvu klupu, igraju isključivo sa 7 igrača što nikako nije dobro.

PPD će biti užasno jaka ekipa i sigurno br. 1. 
Liga je još daleko i kao što je netko napisao pričekajmo da se vidi koje će ekipe uopće igrati. Puno će ovisiti raspored lige i samim time spremnost ekipa na putovanja po čitavoj HR.

Mislim da ovo godište neće biti nešto posebno u odnosu na prijašnja. Sjetite se odlične generacije 94/95 sa Šebetićem, Mamićem, Mrakovčićem, Jotićem, Matanovićem itd. Isto tako 98/99 sa Halilom, Lučinom, Koncul itd. Ova generacija nema tako veliko i zvučno ime kao te generacije.

Ako gledamo selekciju za ovu reprezentaciju, onda treba pohvaliti put kojim su krenuli Metličić, Ćurak, Balić i Losert, treba profilirati što više igrača što se i radi. Poreč je bio turnir na kojem su neki pokazali nešto, a neki malo, tako da na osnovu tog turnira ne možete raditi velike zaključke.

[uredio sulejman - 31. svibnja 2016. u 09:57]
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
istok
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 14.12.2015.
Poruka: 35


Poslano: 31. svibnja 2016. u 19:14  [direktan link na ovu poruku]
Stigli popisi za saziv reprezentacije 2000.god. na adresu klubova,isti je od 17-29.06 u Zadru. Mislim da u tom periodu ima i dvije utakmice sa reprezentacijom Slovenije istog godišta.
[uredio istok - 31. svibnja 2016. u 19:17]
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Navijačiroditelj
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 18.03.2016.
Poruka: 79


Poslano: 31. svibnja 2016. u 20:10  [direktan link na ovu poruku]
istok je napisao/la:
Stigli popisi za saziv reprezentacije 2000.god. na adresu klubova,isti je od 17-29.06 u Zadru. Mislim da u tom periodu ima i dvije utakmice sa reprezentacijom Slovenije istog godišta.


Je li se zna tko je od dječaka i iz kojih klubova ?
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 20:50  [direktan link na ovu poruku]
GOLMANI
1.Fran Lučin RK Zamet
2.Stipe Purić RK PPD Zagreb
3.Filip Popović RK Poreč
4.David Vladić RK Đakovo
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 20:53  [direktan link na ovu poruku]
LIJEVA KRILA
1.Marin Greganić RK Nexe
2.Ante Barbić RK Senj
3.Duje Džaja RK Dubrava
4.Antonio Vrbić RK PPD Zagreb
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 21:00  [direktan link na ovu poruku]
LIJEVI VANJSKI
1.Ante Ivanković RK Dubrava
2.Alan Javor RK PPD Zagreb
3.Mihael Janjanin HRK Karlovac
4.Matija Starčević RK Zamet
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 21:03  [direktan link na ovu poruku]
SREDNJI VANJSKI
1.Ivan Rukavina HRK Karlovac
2.Dominik Radina RA Balić Metličić
3.Karpo Sirotić RK Dugo Selo
4. Ivan Filipović RK Poreč
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 21:44  [direktan link na ovu poruku]
DESNI VANJSKI
1.Mateo Maraš RA Balić Metličić
2.Ivan Lešković MRK Ivanić
3.Patrik Martinović RK Zamet
4.Eugen Josip Žaja RK Trnje
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 21:46  [direktan link na ovu poruku]
DESNA KRILA
1.Marin Sinčić RK Umag
2.Fran Mileta RU Mladi Rudar
3.Demian Sukurica RK Senj
4.Lorenzo Ventin RK Poreč
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
Prvak2
Potencijal za velika djela


Pristupio: 12.10.2008.
Lokacija: Croatia
Poruka: 1.889


Poslano: 31. svibnja 2016. u 21:47  [direktan link na ovu poruku]
PIVOTI
1.Veron Načinović RK Zamet
2.Gianfranko Pribetić RK Poreč
3.Antonio Ljubić HRK Karlovac
4.Karlo Zajec MRK Ivanić
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
RukometHR
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 28.05.2016.
Poruka: 3


Poslano: 04. lipnja 2016. u 21:29  [direktan link na ovu poruku]
Ne slažem se s vama da ekipe 00/01. nemaju izvrsne pojedince. Pravi primjer je Marin Bočkaj koji je od kada su počele završnice za ta godišta bio daleko najdominantniji igrač u Hrvatskoj i da ga ozljede nisu zahvatile, mislim da bi i trenutno sigurno bio najbolji.

Zatim imamo mnoga druga imena kao Lučin, Lešković, Ivanković, Martinović koji su bili na završnici i za njih sam siguran a siguno ima izvrsnih momaka koji nisu igrali završnicu a među najboljima su tako da nebi smjeli podcjenjivati ovu generaciju.

Zamet možda nema dobru klupu, ali definitivno ima najbolju i najkompletniju momčad koj bi trebala biti na vrhu iduće sezone, ali isto tako mislim da bi to mogao biti i PPD Zagreb samo zbog bolje rotacije igrača.
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
croatis
Željan dokazivanja


Pristupio: 23.03.2014.
Poruka: 403


Poslano: 05. lipnja 2016. u 08:17  [direktan link na ovu poruku]
RukometHR je napisao/la:
Ne slažem se s vama da ekipe 00/01. nemaju izvrsne pojedince. Pravi primjer je Marin Bočkaj koji je od kada su počele završnice za ta godišta bio daleko najdominantniji igrač u Hrvatskoj i da ga ozljede nisu zahvatile, mislim da bi i trenutno sigurno bio najbolji.

Zatim imamo mnoga druga imena kao Lučin, Lešković, Ivanković, Martinović koji su bili na završnici i za njih sam siguran a siguno ima izvrsnih momaka koji nisu igrali završnicu a među najboljima su tako da nebi smjeli podcjenjivati ovu generaciju.

Zamet možda nema dobru klupu, ali definitivno ima najbolju i najkompletniju momčad koj bi trebala biti na vrhu iduće sezone, ali isto tako mislim da bi to mogao biti i PPD Zagreb samo zbog bolje rotacije igrača.


Prvo:Nebi se slozio sa tim Bockaj je bio fizicki superiorniji od ostale djece u tom periodu ali sto se desilo ostali su rasli i jacali i sustigli ga.
Drugo: Neznam zbog cega dajete prognozu za naredne dvije godine na osnovu ove zavrsnice Zamet i Zagreb ce po meni biti isto ekipe koje ce se krvavo boriti za bodove sa ostalim ekipama i ne vidim ih kao bas neke favorite.
Druge ekipe koje se budu natjecali ce sigurno vise napredovati nego ove dvije koje sam spomenuo jer imaju vise prostora.Zagreb ce mozda dovesti koje pojacanje a Zamet je od prije pokupio veci dio Rijecke kvalitete.
Samo da su klubovi pametni pa da sklope ugovore sa perspektivnim svojim igracima a ne da ih olako puste u te klubove koji samo znaju i mogu kupiti a ne gledati kako ce neciji trud i rad sebi prisvojiti i prepisati.Da bar ti klubovi nesto dobiju za rad i trud vec izadje na kraju da tu decki nisu ni bili.
Ne dajem prednost ni jednoj ekipi jer sve ovise o dva pojedinca i koja bude zdravija biti ce uspjesnija.
12-13 ekipa su u igri da moze svako dobiti svakog ovisno gdje se igra i tko bude imao dobre parove ekipa i to ce puno da znaci i na kraju zdravlje kao najbitniji faktor.
Lp
[uredio croatis - 05. lipnja 2016. u 08:26]
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
+2
HrvatskiSkaut
Nedokazan i sumnjiv


Pristupio: 24.04.2016.
Poruka: 22


Poslano: 23. lipnja 2016. u 12:12  [direktan link na ovu poruku]
Karpo Sirotić i Josip Eugen Žaja prešli iz MRK dugog sela odnosno RK Trnja u Ppd Zagreb, Marko Brajdić iz RK trnja prešao u RK Dubravu , Domagoj bunjacki i Jakov Brnic iz ppd Zagreba prešli u RK ZG Dubravu i Mihael Pustak i Vražić prešli iz mrk dugog sela u rk sesvete
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
trama
Željan dokazivanja


Pristupio: 12.10.2012.
Lokacija: Rovinj
Poruka: 495


Poslano: 23. lipnja 2016. u 13:52  [direktan link na ovu poruku]
Pozdrav svima. Jedno pitanje: nigdje ne vidim da se spominju braća Mozetić iz Zameta. Što je s njima?
Bravo majstore!Pišeš gluposti!
0
1 2 3 ... 25 26 27       Idi direktno na stranicu: