Automoto

Njemačka čeka novo ime na tronu

Martina Oštrić • četvrtak, 22.08.2013.
Njemačka čeka novo ime na tronu
Foto: EPA

Tri tjedna nakon natjecanja u Finskoj reli posade ponovno su u svojim automobilima, spremni za novi izazov. Vrijeme je za natjecanje u Njemačkoj. Nakon čak šest makadamskih natjecanja vozače čeka nešto drugačija podloga - dobro poznati njemački asfalt.

Reli Njemačka

Baza: Trier
Broj posada: 156
Broj brzinskih ispita: 16
Podloga: Asfalt
Posljednji pobjednik: Sebastien Loeb (2012.)

Njemačka će ove godine imati jednu naočigled veliku promjenu. Sebastien Loeb neće se natjecati. Deveterostruki pobjednik ovog natjecanja više nije u konkurenciji vozača, te u Trier može jedino turistički. Izostanak francuskog asa otvara vrata nekim drugim vozačima, no o tome nešto kasnije u tekstu.

Baza njemačkog relija je grad Trier u pokrajini Mosel, smještenoj u zapadnoj Njemačkoj blizu granice s Luksemburgom i Francuskom, poznatoj po proizvodnji vina. Nakon šest natjecanja na makadamu, deveto natjecanje sezone, poslije Monte Carla, tek je drugo asfaltno natjecanje u kalendaru. Ceste oko Triera su vrlo uske s čestim promjenama tipa asfalta, a na mjestima ima i šljunčanih dijelova. Zanimljivo, momčadi će koristiti čak tri verzije guma predstojeći vikend.

Kao i na svakom natjecanju i Nijemci su uveli neke novotarije, no radi se tek o kozmetičkim promjenama. Tako će natjecanje, prvi put nakon 2002. godine, početi ispred katedrale u Koelnu, nakon čega vozači sele u Trier, gdje ih čeka noćni, 37,64 km dug brzinac. Tek u petak pred posadama je nešto poznatije okružje u kojem borave već godinama.

Mikkelsen odustao prije početka

Norvežanin Andreas Mikkelsen morao je odustati od natjecanja u Njemačkoj. Razlog tomu je ozljeda suvozača Mikka Markkule. Markkula je, na natjecanju u Finskoj, zadobio ozljedu sedmog i osmog kralješka, a kako se još nije u potpunosti izliječio, Volkswagen je donio odluku kako dvojac neće nastupiti na ovom natjecanju.

U 2012. godini dominirao je Sebastien Loeb, ostvarivši, pred gotovo domaćom publikom, devetu pobjedu od deset izdanja njemačkog natjecanja. Francuz je uvjerljivo, s dvije minute prednosti, slavio ispred najbližeg protivnika Jarija-Mattija Latvale. Treće mjesto pripalo je momčadskog mu kolegi Mikku Hirvonenu.

Ove godine takav se rasplet sigurno neće ponoviti. Premda je Citroen uvjerljivo dominirao ovim natjecanjem, svjetla reflektora 2013. godine usmjerena su na drugu stranu. Pobjednik iz 2011. godine, Sebastien Ogier sada vozi za domaću momčad, Volkswagen, što je dodatni razlog zbog kojeg će se Francuza gledati pod povećalom. Uz njega je i momčadski kolega, već spomenuti Jari Matti Latvala, drugoplasirani od prošle godine. Tek nakon spomenutog dvojca spominju se Mikko Hirvonen i Dani Sordo, koji ne skriva kako ove godine želi na tron.

Natjecanje počinje već u četvrtak, a hoće li Njemačka ostati na dva imena, ili će se dvojici Sebastiena pridružiti i netko treći, znat ćemo u nedjelju.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!