Automoto

U Poreču radno i promocijski o auto sportu: "Ovo je put kojim moramo ići, a zajedničkim naporima težiti boljem"

Sportnet • četvrtak, 09.05.2019.
U Poreču radno i promocijski o auto sportu: "Ovo je put kojim moramo ići, a zajedničkim naporima težiti boljem"

Grad Poreč i Autoklub Poreč Motorsport ugostili su članove Upravnog odbora HAKS-a, a prigoda je iskorištena za prezentaciju novih projekata auto sporta u Hrvatskoj...

Na poziv Grada Poreča i Autokluba Poreč Motorsport, Upravni odbor Hrvatskog auto i karting saveza, uz članove Nadzornog odbora, održao je redovnu radnu sjednicu, nakon duljeg vremena izvan sjedišta Saveza, što je na neki način koncept kojeg je, u cilju približavanja i popularizacije auto i karting sporta u Hrvatskoj, najavio odnedavni novi predsjednik Davorin Štetner.

Sjednici na kojoj je razmatrano niz izvješća iz redovnog poslovanja, kao i tijeka aktivnosti automobilističkog i karting sporta, koje su ušle u punu sezonu, prethodio je susret s novinarima u jednom znamenitom kulturnom prostoru Poreča. Istarska sabornica postala je tako mjesto u kojoj se prvi puta govorilo o oktanskom sportu, a najviše o novim i budućim projektima.

U ime grada domaćina, gradonačelnik Poreča Loris Peršurić u najkraćem je oslikao Poreč u kojem zapaženu ulogu ima upravo auto sport.

"Poreč je grad turizma koji godišnje ostvaruje više od devet milijuna noćenja što je deset posto u hrvatskom udjelu, a uz desetke visokokategoriziranih hotelskih i ugostiteljskih objekata, što se protežu duž 50-tak kilometara obale, imamo i osam zatvorenih sportskih dvorana i 30-tak polivalentnih igrališta. Grad sa 20-tak tisuća žitelja, s 18-postotnim godišnjim rastom, na jesen će biti jubilarni 20. puta domaćin i nama značajnog Rallya Poreč čijim sudionicima sredinom listopada želimo iskrenu dobrodošlicu", kazao je Peršurić.

U ime Turističke zajednice grada Poreča osnovne je karakteristike predstavio njen direktor Nenad Velenik, dok je istarsku oktansku asocijaciju – Auto i karting savez Istre predstavio predsjednik Marčelo Mohorović, ističući kvalitetan rad devet klubova, stotina sportskih sudaca, ali i rezultatski doprinos blizu 130 licenciranih vozačica i vozača.

"Sport bez biznisa kao niti bez svesrdne pomoći lokalne samouprave ne može opstajati. Stoga su i Poreč i Istra pravi primjer kako se sve to može objedniti, organizacijom velikih i zapaženih međunarodnih priredbi, ali i rezultatima samih vozača. Današnje predstavljanje jednog vizionarskog projekta nove cross staze upravo je put kojim moramo ići, a zajedničkim naporima težiti boljem", istakao je Davorin Štetner, predsjednik HAKS-a, zahvaljujući na dobrodošlici i domaćinstvu prve u nizu radnih sjednica UO i NO HAKS-a koje će ubuduće biti održavane u raznim sredinama Hrvatske.

GAMBETIĆI – PARK TEHNIČKE KULTURE

Nadomak Poreča, u malom mjestu Gambetići, već se godinama radi, a sada je u završnoj prvoj fazi izgradnja ovog oktanskog središta, jednog od rijetkih u Hrvatskoj, posebno što se radi o stazi s prioritetno zemljanom površinom. O projektu, svim zamislima i predstojećim aktivnostima govorio je neumorni sportski zanesenjak, prije kojeg mjeseca i dobitnik Nagrade za životno djelo HAKS-a, Edi Milokanović, tajnik AK Poreč Motorsport.

"Ovaj porečki klub djeluje sedam godina, a suradnički stariji AKORK Skok racing 1993 bilježi 27 godina izuzetno uspješnog i plodonosnog rada. Za nama je 170 realiziranih manifestacija u gotovo svim disciplinama auto sporta i kartinga širom Istre, a sad smo pred realizacijom onog što nam je u lepezi aktivnosti nedostajalo. Stazu i sve objekte koji će u skoroj budućnosti niknuti na prostoru od devet hektara zamislili smo kao svojevrsni Park tehničke kulture. Sama staza imat će više varijanti, od one s tisuću do one s 3.500 metara duljine, ovisno o namjeni za autocross, rallacross ili off road. Početkom lipnja planirana je prva službena manifestacija, autocross utrka, a do tada imamo još dosta posla. S vremenom će nicati prateći sadržaji, veliko parkiralište, tribine za gledatelje, infrastrukturni objekti za urede, rukovodstvo, nastavne programe, medijski centar, tehničke službe i slično. Posebnu pažnju imamo namjeru posvetiti svojevrsnom parku za djecu, a u našoj će „areni“, kako je simbolično zovemo, moći uživati svi koji osjećaju višak adrenalina, a vezan je uz brzine", kazao je Milokanović.

NOVI HRVATSKI KUP OD 2020.GODINE

Očito ozbiljan pristup pripremi i utemeljenju novog automobilističkog kupa u nas imaju entuzijasti okupljeni oko tvrtke Bonum Motus, čiji je direktor, ujedno i direktor novoutemeljenog „Toyota Yaris Challenge Cupa“ Aleksandar Saša Egić predstavio novi projekt koji je u prvotnom ciklusu zamišljen za tri natjecateljske sezone.

"U cilju popularizacije natjecateljskog autosporta u nas, kup će zaživjeti kao trogodišnji ciklus 2020-2022.godine, mono kup natjecanje 24 identična automobila marke Toyota Yaris, a uz brojne suradničke tvrtke posebno je značajan doprinos uvoznika tvrtke Toyota Croatia. Puno je novosti koje ćemo uvesti u odnosu na ranija kup natjecanja u nas, a sve kroz stečeno iskustvo i želju drugačijeg partnerstva u široj društvenoj zajednici. Vozit će se na šest manifestacija godišnje, što će biti 12 kružnih bodovnih auto utrka, a uz Hrvatsku planirano je uključenje zemalja našeg okruženja", kazao je Egić, dok je o ulozi hrvatskog uvoznika i partnera u projektu govorio direktor tvrtke Krešimir Bago.

Prvo vozilo vizualno je predstavljeno na stazi u Gambetićima, gdje su svi sudionici porečkog susreta s novinarima i rukovodstva HAKS-a nastavili druženje i sa predstavnicima većine istarskih sportskih autoklubova.

Miroslav KRPAN

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoOstalo
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!